...­­האורחים שלנו מספרים....
אינה,כמה בקבוקי יין שתית היון? אני צריך להודות לך. הייתה לי זכות    ואושר  שלקחת על עצמך לארגן לי טיול מהחלומות.החלטת להגשים לי חלום. חקרת אותי לגבי המגבלויות. לגבי הדברים שאני אוהב ולא. סוגי האוכל שאני אוהב וכאלה שלא אגע בהם. סיכמת ואירגנת לי טיול שכולו לפי המידות והשאיפות שלי. תיכננת ולקחת אותי למקומות שבלעדיך לא הייתי מגיע אליהם. אירגנת את החוויות כמו סדנאות בישול וטעימות היין. כל בתי המלון ששהינו בהם היו משפחתיות ואוטנטיות.הלוואי שנצא שוב יחד שנה הבאה.תודה
אינה, חברה יקרה שלי.הגשמת לי חלום חיי. ההורים שלי נולדו בגאורגיה ושנים רבות חלמתי להגיע לשם - לראות את הבית שבו אבי נולד. בית הכנסת שמשפחתו בנתה. לראות את הכפר שבו סבתא שלי נולדה והדודים שלי חיו.ראיתי מקומות מדהימים. שוויץ גאורגי. הכרתי אנשים חדשים חמים לבביים.אני מודה לך על מתנה - טיול שורשים  שעשית לי. את וזוראב.תודה לכם מקרב הלב
התלהבות. כיף.אושר.גאורגיה.כל אחד שמגיע למדינה המדהימה זו מתאהב. אי אפשר אחרת.הייתה לנו זכות ומזל לסמוך לאינה באירגון הטיול שלנו. ראינו המון מקומות יפים. חלמנו על הרפתקאה מיוחדת, על חופש מושלם וקיבלנו אותו. חגגנו בטיול ימי ההולדת של בתי ואחותי. אינה וזוראב אירגנו לנו הפתעות מיוחדות בדרך. בצורה מקצועית מאוד וברמה הגבוהה והכי חשוב באהבה. הם חשבו על על פרט טפרט.תודה ענקית אנחנו וילדים לעולם לא נשכח את החג המדהים שהענקצם לנו. אינה - את מיוחדת הקוסמת שלנו. תודה

אינה היקרה והאהובה. רצינו להודות לך על שרות מעל ומעבר למצופה. תודה על התאמת המסלול מדהים, בדיוק כמו שרצינו ואף יותר. נהננו ברמה שאי אפשר לתאר בכלל. הנהג היה מדהים ובנוסף להכל גם צלם אישי - בדיוק מה שהייתי צריכה. לא יכולתי  לבקש יותר. היחס מדהים, שרות מושלם ואדיב ועל כך תודה תודה תודה. אוהבים ומעריכים מאוד.בהמון אהבה באמת,אינה, היית   את מעל ומעבר.
במילה אחת אפשר לסכם את הטיול כך - היה  מ ה מ ם.  זה היה טיול הראשון שלא אירגנתי כלום, רק נסעתי ונהניתי.אינה אירגנה לנו את הטיול וחשבה על כל פרט קטן....היה טיול קצר אך מדהים.  היינו במצחטה, קחטי, למדתי לעשות חינקלי. טיילנו בסימתאות של מצחטה וטביליסי. הייתה לנו מדריכה טניה - אישה מעניינת וחמודההנהג ממוקה - מחור מלא שמחת חיים. תודה אינה על האירגון הנפלא של הטיול שלנו. נחזור לגאורגיה שוב ושוב.
נשמה שלי, אהובה ויקרה, תודה על הכל, על טוב ליבך, על הידע הרב שלך, על הסבלנות והסולבנות שלך. תודה שאת חלק מחיי.היה טיול מדהים, מרומם את הנפש ונותן לגוף רק אנרגיות מבורכות.תודה על השבוע בלתי נשכח ועל ההשקעה שלך. תודה מיהונתן ואביהו אהרון על חוויה מיוחדת במינה. אוהבים אותך ואת זוראב.

אינה היקרה, תודה !אין לנו מספיק מילים כדי להודות לך על ארגון הטיול בצורה הכי טובה שיכולנו לבקש! אין ספק שהרבה מזה שטיול שלנו היה כל כך מוצלח, זה בזכותך. מההתחלה דאגת לכך שהטיול יהיה מותאם לצרכים ולרצונות שלנו.דאגת לכל דבר, מהדברים הכי הכי קטנים שאף אחד לא היה חושב עליהם, כמו לארגן לנו לינה אצל מישהי דוברת עברית, רק כדי שנרגיש בנוח ועד לדברים הגדולים, כמו לארגן לנו מקום לינה מתאים לשבת עם יהודים ואוכל כשר. גם במשך הטיול כשהיינו שם, לא עזבת אותנו לרגע. דיברת איתנו כל יום והמשכת להתעדכן מה מצבנו, האם הכל בסדר ואם אנחנו נהנות.. (ההורים שלנו בודאי היו רגועים יותר)סידרת לנו את דוד, נהג מעולה ונחמד שדאג לנו לאורך כל הטיול, הדריך אותנו ועזר לנו להגיע ממקום למקום ממסלול, למצפה, למפל, ולמקומות מטורפים ומהממים שלא היינו מגיעות אליהם לעולם אם לא היית שולחת אותנו לשם.גם במשך הטיול כשצצו לנו בעיות או בקשות שרצינו לשנות ולהישאר עוד יום במקום מסוים, מיד מצאת לנו מקומות לינה חליפיים, ותחבורה נוספת. כשלפתע נדחתה לנו הטיסה חזרה, ישר הרגעת אותנו ודאגת לנו תוך כמה דקות למקום לינה ותחבורה לשדה התעופה.הספקנו כל כך הרבה. היתה חוויה מדהימה שאני מאחלת לכל אדם לעבור, גאורגיה ארץ מדהימה ומהממת, נופים מטורפים ומדהימים ממש כמו להיות על מסך ירוק. תודה רבה רבה לך - איילה דניאל, אילנה וטליה
אינה אהובה ומקסימה, תודה!!!! כמשפחה שמטיילת הרבה מאוד בחו"ל בטיולים עצמאיים, עברנו בזכותך חוויה מדהימה ושונה ובעיקר מאוד מאוד מומלצת, עוד לפני שטסנו הבנו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש ולאורך כל החופשה שלא הפסקת לדאוג ולוודא שהכל מתקתק. המטלה היחידה שלנו הייתה, לסדר מזוודה ולנחות בגיאורגיה ולכל השאר את דאגת. תכננת לנו את הטיול המדהים שלנו עד לפרט הקטן ביותר וביסודיות, תוך כדי הקשבה ורגישות לציפיות שלנו. הגענו בזכותך למקומות מדהימים,ראינו נופים קסומים, אכלנו אוכל מעולה, שתינו יין משובח ופגשנו בזכותך אנשים מקסימים ולבביים. תודה אינה על חיוויה בלתי נשכחת ואין לנו ספק שעוד ניעזר בך בעתיד וממליצים בחום, צריך לחוות את זה כדי להבין.הכל מהלב. אנחנו לא מפסיקים לדבר על זה. בחיים לא חזרנו ככה מהחופש.תמיד חוזרים וכבר מתכננים יעד הבא והפעם אנחנו כל הזמן משחזרים ומדברים על החוויה המדהימה שעברנו. תודה
קיבלנו המלצה חמה על אינה דרך חברה משותפת, לצורך תכנון טיול בן ארבעה ימים בגאורגיה.אינה היתה מאד קואופרטיבית, מקצועית, חשבה על אפשרויות רבות שהציעה לנו, כדי להתאים לנו את התוכן המתאים לזמן הטיול הקצר שתיכננו.יצאנו עם תוכנית מפורטת ומאורגנת מראש.אינה שיבצה לנו מדריך מעולה (סנדרו), ששימש גם כנהג, בחור חייכן, סבלני, קשוב לרצונות שלנו, מכוון אותנו למקומות מומלצים שלא אכזבו. הן מבחינת אטרקציות תיירותיות והן מסעדות. הטיול היה מעולה והיה קשה לנו לחזור לארץ...אנו ממליצים בכל פה להעזר באינה ולהרוויח טיול ברמה הגבוהה ביותר. אן ואסף

היי אינה,אחרי טיול נהדר בגאורגיה, אני רוצה להודות לך ולחברת zurabtravel! תכננו בעזרתך טיול של עשרה ימים, חלקם עם מדריך מקומי. היית קשובה לצרכים וכל הרצונות שלנו, והמסלול יצא מושלם! תיאמת לנו מדריך שהיה מקסים והכיר לנו את גאורגיה מקרוב.בטיול היינו עסוקים רק בליהנות ולשלוח לך תמונות 😉 מחכים לטיול הבא ⁦❤️⁩טל ולינוי
אינה יקרה.תודה על  טיול   היה מאורגן,מדויק ומותאם.דוד המדריך היה  מקסים ונעים בצורה יוצאת דופן. התאים את עצמו אלינו, והיינו קבוצונת מורכבת הכוללת זוג מאוד מבוגר. כל התיאומים  של ההסעות,הביקורים והארוחות היו מדויקים והשירות  והעצות  וההמלצות  שניתנו לנו היו נפלאים.תודה על התעניינות, בדיקה,מענה מהיר והתייחסות אלינו ולצרכינו - לפני, תוך כדי ואחרי הטיול.מאוד מאוד מעריכים.היה לנו טיול וחוויה מופלאים.ממלחצה בחום על שירותיך וגם על דוד המדריך.    פזית צור והמשפחה
אני רוצ היזה ה להמליץ בחום ובאהבה גדולה לאישה הקסומה ולצוות המדהים שעזרו לנו לעשות טיול בת מצווה לבכורה שלי.אינה היא אישה הראשונה שדיברתי איתה ובאותו רגע החלטתי שהיא תבנה לנו מסלול לפי הבקשות שלי וכך היה בדיוק ואפילו מעבר לזה.קיבלנו שרות 7\24, היא תמיד הייתה זמינה אליי ולכל שאלה . ליווה אותנטי נהג דוד שהיה מאוד סבלני, נחמד, דאג להסביר לנו על המקומות שהיינו. זה היה טיול קיץ אבל אינה תדאג לתכנן טיול מדהים גם בחורף.אני רוצה להודות לך על הכל..